Ozone.bg! Книжно разопаковане (2)

Книжен канал : Stef’s Library

Facebook : https://www.facebook.com/stefanie.evgenieva

Instagram : https://www.instagram.com/stefani.evgenieva/

DSC09150

Преди няколко дни беше рожденият ми ден и за да ме зарадват от Ozone.bg ми направиха прекрасен подарък. Споделям с вас книгите, които пристигнаха и станаха неразделна част от почивката ми. 

DSC09142

Обожавам тези книги! Всички до една. Имах огромното желание да ги имам и съм истински щастлива от факта, че вече са в библиотеката ми.

1.

Започвам с “Има ли места в рая” на Даян Шаер (Издател: Фабрика за книги), за която тук само ще спомена, а отделно ще снимам ревю и ще напиша блог пост, защото държа да включа цитати от книгата. Този роман ми стана един от любимите и определено за 2017 се нарежда на челните места.

Авторката разказва за Сирия и войната, която се води там, за бежанската вълна, за взривовете и пълните болници. За цялата човешка трагедия, изпълваща страната по време на боевете!    

 

2. 

“Сорая” от Meлтeм Йълмaз, издава СофтПрес! Отново книга на любимата ми тематика – обожавам Близкия изток. Историята е бaзиpaнa нa жypнaлиcтичecки paзcлeдвaния oт бeжaнcкитe лaгepи в Typция.

Koгaтo любoвтa e пo-paзpyшитeлнa oт вoйнaтa… Любoвтa e пo-cилнa oт вcякa вoйнa, зaщoтo e пo-yнищoжитeлнa…

Soraya_670x250

Двaйceтгoдишнaтa Copaя бягa oт вoйнaтa в Cиpия, къдeтo гpaдoвeтe миpишaт нa гняв и кpъв, и ce пoдcлoнявa в Typция c нaдeждaтa зa нoвo бъдeщe. Koгaтo ce cъглacявa дa ce oмъжи зa тpийceт гoдини пo-възpacтeн мъж, пoпaдa в oщe пo-cмъpтoнoceн oт вoйнaтa кaпaн: любoвтa.

Boйнa, лaгep, poбcтвo и мнoгoжeнcтвo… Жypнaлиcткaтa Meлтeм Йълмaз oпиcвa cпиpaщaтa дъxa иcтopия нa eднa cиpийкa, пpeгъpнaлa cвoятa иcкpицa нaдeждa в житeйcкaтa бeзизxoдицa, къдeтo нямa мяcтo зa oбич. Дpaмaтичeн и зaтpoгвaщ e paзкaзът зa бeлeзитe в дyшитe нa бeжaнцитe, cпacили ce oт гpaждaнcкaтa вoйнa в poдинaтa cи. Paзтъpcвaщo eмoциoнaлeн, в дyxa нa клacикaтa „He бeз дъщepя ми“, нeyдoбният poмaн „Copaя“ гoвopи пpeз глeднaтa тoчкa нa вcичкитe cи гepoи, a извoдитe ocтaвя нa читaтeля.

 

3. 

“Кръгът” от Дейв Егърс (издателство Жанет 45). Книга, която признавам си, все отлагах във времето. Дори първо отидох да гледам филма и разбира се ми останаха прекалено много питанки, относно сюжетната линия и замисъла като цяло. 

Много ми хареса идеята, която се е опитал да развие Дейв Егърс, затова нямаше как да оставя нещата просто така… Искам много, много подробности. Убедена съм, че ще ги получа от романа. 

watson-hanks-circle

 

4. 

 

“Каравал” Стефани  Гарбър. Издава: Бард.  Тази книга кой ли не я похвали, най-вече заради красивата корица :))))) Така, че … и аз се изкуших и нямам търпение да я прочета. Имам доверие на Бард – затова на сляпо си поръчах книгата без да знам изобщо за какво се разказва в нея. 

Скарлет и Тела никога не са напускали своя мъничък остров и отдавна копнеят за чудесата на Каравала, ежегодното едноседмично представление, където на публиката е позволено да участва в шоуто наравно с артистите.

Каравалът е магия. Мистерия. Приключение.

Когато дълго чаканите покани най-после пристигат, изглежда, че мечтите на двете сестри най- сетне са се сбъднали. Ала едва стъпили на брега на вълшебния остров, Тела изчезва, отвлечена от Легендата, мистериозния собственик на Каравала.

Скарлет е чувала, че всичко, което се случва на Каравала, е постановка, ала въпреки това бързо попада в опасните мрежи на любов, магия и разочарования.

Така или иначе, трябва непременно да открие сестра си, преди играта да стигне до своя край и Тела да изчезне завинаги…

Това е анотацията на книгата. Звучи интригуващо, но не загатва почти нищичко от сюжета. 

Processed with VSCO with g3 preset

Как ви се струва изборът ми? Чели ли сте някоя от тези книги? Ще се радвам да споделите впечатления! 

Leave a Reply

