Книги от Издателство Артлайн (поръчки от намалението на ozone)

Здравейте четящи…. ❤ 
Не знам за вас, но аз обожавам книжните намаления. Поне веднъж на ден разглеждам различни електронни книжарници (поради невъзможността непрекъснато да обикалям истинските :(((). 
Ozone.bg се превърна в любима ми платформа за пазаруване на книги. Признавам, обичам store.bg, helikon.com, knijenpazar.com. Но в последно време Ozone.bg си спечели място в сърцето ми не само, защото пуска доста често различни намаления, но и поради безплатната доставка. Нещо, което да си признаем, никак не е без значение, защото на мен ми се е случвало да плащам доставка, равна на покупките ми, което хич не е приятно. 
Та… днес видях промоцията им “Купи 3 книги и вземи 4-та безплатно” и нямаше как да не се изкуша. Освен, че си имам редица маркирани заглавия в раздел “любими” си бях набелязала и някои по-нестандартни жанрове, с които съм имала по-рядко досег. Но… за тази покупка малко по-късно, когато пристигнат книгите от последната поръчка. Ще снимам влог, за да можете да ги видите и ще напиша малко повече за първоначалните си впечатления. 
Сега… за предишната голяма 30%-ва отстъпка, която Ozone пуснаха на изданията на Студио Арт Лайн. Трябваше ми само един поглед, за да си харесам няколко заглавия. В крайна сметка ги ограничих до 3. 

1.

Започвам с една от много, много любимите ми книги, а именно “Часът на чудовището” на Патрик Нес. Отдавна искам да имам точно това издание, защото е наистина прекрасно като изпълнение. Твърди корици, красива обложка, редица рисунки вътре в самата книга. Удоволствие за окото! 

2. 

Втората книга, която поръчах, отново издава Студио Арт Лайн, и се казва “Топли тела” от Айзък Мериън. Ще сложа кратка анотация, за да се запознаете със замисъла на романа.
Р е зомби. Той няма име, няма спомени, и пулс няма, но има мечти. Той не изпитва наслада от убиването на хора; той изпитва наслада от возенето на ескалатори и слушането на Франк Синатра. Той е малко по-различен от останалите Мъртви.
Сред руините на изоставен град, Р среща едно момиче. Тя се казва Джули и е противоположното на всичко, което той познава – топла, светла и съвсем жива, цветна експлозия на фона на мрачния сив пейзаж. Поради причини, които не разбира, Р решава да спаси Джули вместо да я изяде и така започва една напрегната, но странно нежна връзка.
Никога преди не се е случвало нещо подобно. Противно на всякакви правила и логика, Р вече не е доволен от живота си в гроба. Той иска отново да диша, иска да бъде жив, а Джули иска да му помогне. Но техният суров, гниещ свят няма да бъде променен без битка…
Анотацията ме грабна и без да се замислям особено сложих и тази книга във виртуалната кошница. Както казах, в последно време имам непреодолимото желание да чета книги от жанрове, които до момента по една или друга причина съм избягвала. Никога не съм се увличала по зомбита, но подобна гледна точка ще ми бъде интересна. 
(Тъкмо установих, че има и филм по книгата, но мисля да прочета първо нея и чак тогава да премина към гледането.)

3. 

И последната книга, която поръчах, е на  М. Р. Кери ” Момиченцето с всички дарби“. Замисълът на сюжета много ми допадна. Струва ми се некомерсиален и от доста време не съм чела нещо подобно. Отново твърди корици, отново красива обложка. 
Истинската причина всъщност да се доверя на автора на тази книга е, че той е бил екипен сценарист за DC и Marvel, включително в продукциите “X-Men” и “Фантастичната четворка”: две от водещите заглавия на Marvel. Така, че ако и вие сте фенове… вероятно романът ще ви хареса! 
Мелани е много специално момиченце. Доктор Колдуел я нарича “нашия малък гений”. Всяка сутрин Мелани чака да бъде изведена от своята килия за началото на учебните часове. Когато дойдат за нея, сержант Паркс я държи на прицел с оръжието си, докато двама от хората му я привързват към инвалидната количка. Тя смята, че те не я харесват. Шегува се, че няма да ги ухапе, но те не се смеят.
Мелани обича училището. Тя обича да учи граматика, математика, за света извън класната стая и за килиите на останалите деца. Казва на любимата си учителка всички неща, които ще направи, когато порасне голяма. Мелани не разбира защо това натъжава толкова много мис Жустиню.

Видео ревю на тези издания, можете да гледате в канала ми в youtube – Stef’s Library! Добре дошли в моето книжно кътче.

 

One thought on “Книги от Издателство Артлайн (поръчки от намалението на ozone)

Leave a Reply

